duminică, 29 mai 2011

Perle

        Da.Deci week-end-ul meu nu a fost asa nasol pe cat credeam.Nu am putut posta nimic ieri pentru ca a venit o colega sa doarma la mine si nah...:D.
Status: Prefer sa tipi la mine decat sa ma ignori!
Melodie:

 

Perle:
Random classmate: Gâdilă-mă mă că a glumit Teo! ;))

Profu:- Cine vrea sa faca exercitiul?
Diddy:- Fac eu! (din care toţi înţeleg fuck you)

Cătă:  *râde :))*
Teo:- De ce râzi?/:)
Cătă:-Mi-am amintit ceva...

Random friend:- Cum scap de sentimentalisme :-s
Teo: - Te uiţi la Titanic sau la Hachiko incontinuu,până ajungi sa râzi de ele b-)

Ionuţ: *povesteşte o poveste horror ....cik* *început lipsă* ....L-a dus in padure unde i-au taiat capul la copac.....cred că era copacul ăla...
Hory:- I-au taiat capul lui sau la copac?:-?

*Intră Cătă pe mess*
Ionuţ:- O intrat păduraru!

Ionuţ: - Teo,mă laşi să-ţi spun Teo? ;;)
Teo: - Poi cum altcumva? :-?
Ionuţ:- Nu ştiu,zi tu...
Teo: - Nu stiu :
Ionuţ:- Poi decât să-ţi zic Nu Ştiu,mai bine iţi zic Teo

Random friend: - Dă-mi o poză care să mă facă să vomit >:)
Teo: -Intră pe Google,la Imagini,scrie Justin Bieber si aege-ţi de acolo :>

Random classmate: - Teo,îţi plac manelele?
Teo: -Mă tai involuntar când ascult manele!

Ale: - Zi ceva interesant...;;)
Teo: - Mă-ta-i titirez! :-w

Ale:- Teo....avem teme?:-/
Teo:-Nu conteaza ca şi aşa nu ţi e faci! b-)
Ale:-Apoi da...

Adriana: *explica ceva*
Profu: -Nu înţeleg!/:)
Adriana:-Apoi nici eu....

Random student: *vorbind la telefon* -Alo,ce faci?
-Ale: -Nu mai vorbi mă cu căsuţa vocală!/:)

Profesoara: - Cum se zice pisică in engleză?
Ionuţ: -PisiCA CAT

Teo:- Tu cânţi la furtun nu a microfon

Teo:- Ai un cap perfect pătrat b-)

Daci: - Theeeeeeeo......theeeeeeeeo cea flexibilă!:>

Profu: *citeşte o poveste* mi se rupe sufetu cand il văd...
Dacy:-Mi se rupe...
Ramona:-Şi mie mi se rupe
Profu:- Ce-ai zis?
Ramona:- Ce-a zis şi Dacy
Profu:- Şi Dacy ce-a zis?:-w
Ramona:- Nu mai ştiu

Un copcil către un coleg cu care mergeam acasa:- Ce faci mă?Tu stai cu fete?
La care colegul meu:-Poi da mă că doar nu stau cu băieţii......

Teo:- Ce telefon ai?:-?
Random friend:- Căramidă originala Made in China la mâna a 2-a

Unu:-Azi dăm norma la sport si trebuie să stăm în cap :>
Altu:- Tu nu poţi nici să stai în picioare,dapoi în cap :-j

Ale:- De ce eşti supărată?
Teo:-Nu's supărată
 Ale:- Zi asta la bunămea că poate ea te crede :P

Teo:- Ce fain ar fi sa vi....8->
Ale:Am doar doua cuvinte pentru tine:Suge-o!

Ale:-No tu Teo ce fac?
Teo:-Relax,take it eaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasy!

Deea:- Ce nebună eşti tu Teo tu....
Teo:- Da când am fost eu normală?;;)


Profa:- Iştvan,ia fă un lucru mecanic si şterge tabla ;)

*Random friend*: *incepe să cânte*
Teo:-Vrei să mă scuteşti de poluarea sonoră?l-)

Profa:-Mergi în cancelarie şi dacă nu e nimeni,cere permisiunea să iei catalogul b-)

Ale:- Ce faţă are ăla! :))
Teo:- E constipat....

Un ratacit:- Ce fac fetele.....numa' singure?
Deea:- Da! /:)
Teo:- Evident 8-|
Rătăcitul: Păi şi eu sunt cam singurel...*sună o cărămidă* ...Staţi puţin că mă sună prietena :-c

Ale: Cmf?
Teo:Mă gândesc la ..... 8->
Ale: :>Yuy,ce fain! :x ,[asa am zis ca o pitzy :))]
Teo:Nu tu.O piţi zice aşa: Yuuuuy fathă....ce fhain dă tyne!!:X:X:X

Cioban prost:- Hey!Pssssssss,pssssssss
Olivia: Ce mă,ţi-ai pierdut pisica?

Denis:- Ce faci fete?
Teo: Da bine băieţile...

Ale: - Ce faci Teo?
Teo:- Tie ce ti se pare că fac?/:)

Profa:- Girls give me that paper!
Ale&Teo:- Give it to me,yeah...no one is gonna' stop me

Ale:- Ce faci Teo?
Teo:-Ma gandesc....8->
Ale:- La ce?
Ionuţ:- La băieţi?
Teo:- Păi da că doar nu mă gândesc la fete :))

Ionuţ:-Ale râzi....puţin,doar puţin...râzi,aşa,vezi că şti :>
Ale:- Ionuţ,vrei să mă faci fericită?;;)
Ionuţ:- Te-am facut deja b-)
Ale:- Aaaa....mda8-|

Ale:- De ce eu?:-<
Teo:- Pentru că eu sunt prea ocupată să râd de alţii :-"

Ale:- Ce naşpa mă simt...
Teo:- Eu ţi-am zis să nu mănânci şuncă dar tu batman batman X(

Ale:- Teo cu ce seamană asta? :>
Teo;- Cu George :))

Teo:- Mama mi-a zis să nu râd de alţii dar în cazul lui o să fac o excepţie :))

Random student:-Are careva ţigări?:-/
Teo:- Sunt la mall man,sunt la mall b-)

Paul:-Mi s-a stricat telefonul.:|
Teo:- Şi acum de pe ce vorbeşti?/:)
Paul:- De pe telefon:-?

Ale:- Banuiesc eu ceva...
Teo:- Ce banuieste domnisoara detectiv?:>

Ionuţ:-Vin imediat că merg să mănânc.
Teo:- ok
Ionuţ:-Am revenit!
Teo:- Ce rapid esti!:>
Ionuţ:- Rapid?:O Eu tin cu Steaua b-)

Iulia:-Mergeti la fotbal?
Ionuţ:- Da.
Iulia:- Pot să vin şi eu pe post de portar?
Ionuţ: Să dai cu stângu în dreptu ;))

Ale:- Ploua.Mi se increteste parul si de abea l-am intins....
Teo:- Ploua....O sa mi se indrepte parul...

Ionuţ:-Mergem la padure?;;)
Teo:- Ce să facem acolo?:>
Ionuţ:- Ce-ar putea face un baiat şi o fată la pădure?/:)
Teo:- Să se piarda :-/
Ionut::))
Teo:- Sau sa fie mâncaţi...
Ionuţ:- Băiatul să fie mancat de fată :))
Teo:- Dacă ţie iţi place să mergi la pădure cu canibale b-)

Teo:-Ai fost la circ?
Ale:-Nu e de ajuns cât circ fac eu?


Profa de latina:- Care sunt terminatiile la prezent?
Ale:-Mus,tis,nt şi pot să merg la baie?

Teo:- Ce mare e cimitiru...
Ale:- Sunt multi morti proaspeti!

Cătă:- Calcă-mă fraiere!X(
Ionut:- Te-am calcat!B-)

Teo:- Cătă vezi că ti-a picat...b-)
Cătă:- Te-am auzit!

Random friend:-Am o intrebare.Ţi-o pun?:>=p~

Emanuel:- Pe mine nu mă interesează părerea ta despre mine,dar totuşi......care e părerea ta despre mine?:-?

Random classmate:- Teo ce ţi-ai făcut la păr? :-?
Teo:-M-am spălat pe cap :">

Unu:- Pe ce strada stai?b-)
Teo:- Eu am casa ,nu stau pe stradă /:)

Dani:- Ce faci pisy?b-)
Teo: Pisi,pisi,da când imi scot ghearele... >:)

Teo:- Du-te mă ;))
Ionut:-Unde?
Teo:- :-??
Ionut:- La dracu...
Teo:-Nu ca vine el la tine :>
Ionut:-Vi la mine?:))

Vanzatoarea:- Cu ce aromă vreţi îngheţata?
El:- Cu aromă de fructe de pădure....sunt obişnuit,că acolo am crescut...in pădure!b-)

Ale:-Vrei îngheţată?
Teo:Nu!
Ale:- Da nici nu-ţi dădeam...l-)
Teo:- Da nici nu-mi trebuia l-)

O fată:- Pe vremea cand eram baiat,aveam multe prietene....b-)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

I just want you to know I can see through your mask.