duminică, 13 noiembrie 2011

Tu pe cine iubeşti?

9:30 La cafenea.
    A intrat  în încăpere învăluit într-o aură de mister.S-a îndreptat către cea mai apropiată masă,încrezător,fără să dea prea multă atenţie privirilor critice ale celor din jur.S-a aşezat şi şi-a aprins o ţigară.Trăgând primul fum,a început să se uite nepăsător la cei din jur.
   Era un băiat brunet,înalt, îmbrăcat frumos,aranjat;nici prea elegant dar nici prea normal.Aştepta pe cineva...Oricine putea realiza asta.
   De la intrarea sa în local s-a creat o atmosferă agitată,oamenii au început să vorbească.Privind pierdut spre uşă,a ridicat o mână făcăndu-i semn chelneriţei din spate să vină să-i ia comanda. 

-Bună ziua,ce dor...
-Două cafele!
-Bine.Revin imediat cu cafeaua.

   Uşa se deschise.Intră o fată:păr blond,geacă de piele,pantaloni negri mulaţi,privire pierdută.Cercetă zona câteva clipe căutând-ul cu privirea.După câteva secunde îl zări şi se îndreptase spre el.Pe măsură ce se apropia adopta o atitudine încrezătoare,deschisă.Afişând un zâmbet sincer îl întreabă:

-Aştepţi de mult?
   El o cerceta cu privirea,la fel de serios ca şi până acum,fără să arate vreun semn de afectivitate.
-Nu...
   Chelneriţa le adusese cafelele.
-Mulţumesc! spuse el indiferent.
-Oh..eu nu beau cafea.
-Dar ce bei?
-Nimic,vreau doar să petrec timp cu tine...nu te-am mai văzut de mult,şti?
-Ăh...da!
    O privea,pierdut în timp ce luă o înghiţitură din cafea şi aştepta...alte întrebări.
-Şi,ce ai mai făcut? spuse ea muşcându-şi buzele.
-Nimic.
-La mine te-ai mai gândit?
-...da.
    Ea chicoti apoi întinse mâna spre mâna lui,încercând să vadă cât e ceasul.
-Hmm...ar cam trebui să plec.
-Cum vrei.
   S-a ridicat să plece dar nu înainte să îl sărute.
-Te iubesc.
-Şi eu te iubesc.
-Mai rămâi?
-Nu,plec şi eu imediat.
  Rămăsese acolo privind în gol spre uşă,conştient că şi el la rândul lui e privit.Se ridică si pleacă...dar nu înainte să plătească.


13:00 În faţa unui bloc.
  Stătea încremenit în faţa uşii blocului şi aştepta.În mai puţin de 1 minut a auzit paşi...paşi grăbiţi.Din  bloc ieşi o brunetă având pe ea doar blugii,un maieu roz şi o bluză subţire de trening.Fugi spre el şi-l luă în braţe.

-Mă bucur că ai venit.Ce faci?
-Pe aici...cu treabă.Dar tu?
-Stăteam cu surioara mai mică.Unde ai fost?
-La o plimbare
-Cu cine?
-Singur.
-Eşti supărat?
-Nu...de ce aş fi?
-Întrebam... 
...
-Eşti bine?
-Ăăă...ar cam trebui să urc sus.E cam frig afara şi am lăsat-o pe Andreea singură.Ne mai vedem noi,mâine...
-...ok
-Te iubesc.
-Şi eu te iubesc.Ai grijă...

   18:23 Pe mess. 
Daria4you: Ceeeee faciiiiii?:x
Eu: Bine,dar tu?
Daria4you: Bine.Ce ai mai făcut azi?
Eu: Nimic interesant.Tu?
Daria4you: M-am gândit la tine..
Eu: Aha...
Daria4you: Mâine ieşim pe afara?Ai chef?
Eu: Probabil...
Daria4you: Îmi e foarte dor de tine!
Eu: Şi mie
Daria4you: Sper să ne vedem mâine. :D
Eu: Da
Daria4you: Ok.Mai vorbim,ca am ceva treabă.
Eu: Ok
Daria4you: Te iubesc!
Eu: Te iubesc!
Daria4you: :)) :D



Status: "Available" ----Changed to---> "Te iubesc!"

(*_*): Pe cine iubeşti? :>
Eu: ...nu ştiu

 

Tu pe cine iubeşti?

Un comentariu:

I just want you to know I can see through your mask.